Stovka obchodov, bánk, stravovacích príležitostí, kino, šport, zábava a k tomu ešte aj nebo nad hlavou... Projektový manažér Eurovey Simon Johnson (vľavo) sa rád pochváli 2 300 sklenými trojuholníkmi, ktoré tvoria 235-metrovú zvlnenú strechu nad hlavami kupujúcich a oddychujúcich. Práve vďaka nim sa o projekte môže vravieť ako o skutočnom obchodnom bulvári. „Nájdeme ho vo väčšine stredoeurópskych miest, v Bratislave však chýbal. Tento bulvár má však ešte jednu výhodu – ochráni návštevníkov pred akýmkoľvek počasím,“ povedal riaditeľ retailu developerskej spoločnosti Ballymore Group Mike de Mug (na obr. vpravo), prestrihol pomyselnú pásku počas slávnostného „krstu“ v predvečer otvorenia prvej etapy (na druhú pozval až na 24. apríla, keď sprístupnia aj celý exteriér Eurovey). Návštevníci obdivovali nielen dúhu v oknách centra, vytvorenú stále sa meniacou farbou žiaroviek, či originalitu tzv. vajíčka, ale celkovú koncepciu 350-miliónovej investície. Na prvý pohľad sa v nej zišiel celý svet, Slovensko reprezentuje predovšetkým bledý drevený masív navrchu sklených zábradlí.

Bulvár vo farbách dúhy