DIAĽNICE Európska komisia súhlasila s povrchovou trasou diaľnice D1 medzi Martinom a Ružomberkom v podobe, ako ju navrhuje štát. Plány diaľnice na úseku Turany - Hubová sa tak nemusia prerábať na inú trasu cez ekológmi preferovaný šesťkilometrový tunel Korbeľka. Po troch rokoch sa tým končí spor, ktorý nevedeli vyriešiť dve predchádzajúce vlády. Ak by Brusel plány neodobril, Slovensko by nemohlo výstavbu rozbehnúť za európske peniaze a iné prostriedky by vláda zháňala ťažko. Obavy komisie z vplyvu diaľnice na prírodu boli v roku 2010 príčinou krachu najväčšieho PPP projektu na výstavbu, prevádzku a financovanie diaľnice v dĺžke 75 kilometrov.
Štedrovečerná večera tento rok vyjde lacnejšie, dlhodobo za ňu ale platíme čoraz viac
Domácnosti najviac ušetria na mäsových jedlách