Bratislava bola jedným z mála hlavných európskych miest, ktoré nemali vlastnú „déemočku“ (DMO). Teda organizáciu destinačného manažmentu, ktorá by sa starala o rozvoj a riadenie turizmu v meste a robila by jeho marketing smerom navonok. Od konca minulého roku to už neplatí, aj v slovenskom hlavnom meste vznikla oblastná organizácia cestovného ruchu s názvom Bratislava Tourist Board (BTB). Jej úlohou je rozvíjať všetky formy cestovného ruchu v meste, podporovať ich prezentáciu a vytvárať platformu spolupráce privátneho a verejného sektora v turizme. Najdôležitejším poslaním však je zlepšovať imidž a robiť propagáciu hlavného mesta ako destinácie cestovného ruchu, samozrejme, s cieľom prilákať návštevníkov – aj zo Slovenska, ale najmä zo zahraničia.
Potešiteľné čísla
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?