Obchodníkom pomáhajú odhaľovať krádeže nielen všakovaké bezpečnostné zariadenia či esbéeskári. Na podivne sa správajúcich „kupujúcich“ ich upozorňujú i samotní zákazníci. Takéto bonzáctvo sa však dá aj pekne zneužiť. Svoju príhodu z nemenovaného bratislavského obchodu by mohla rozpovedať jeho stála zákazníčka. Ako sa raz pohybovala po predajni, nejaký dobrák ju udal, že niečo ukradla. Ženu skontrolovali a vysvitlo, že sa nijakým spôsobom neprevinila. Keďže býva neďaleko, do tohto obchodu chodila často, a tak ju aspoň „z videnia“ poznal nejeden z prítomných zákazníkov. Hoci sa pani nemusela stresovať, lebo nič neukradla, zažila verejnú hanbu. Stala sa obeťou suseda dobroprajníka, ktorý sa jej chcel za niečo pomstiť. Bez ohľadu na jej nevinu na ňu odvtedy niektorí susedia ukazujú prstom. Aj takto sa dá „vybudovať“ dobré meno.
Kokteil namiešaný z troch prísad si mnohé podniky museli vypiť až do dna
Bankroty spoločností v USA dosiahli 14-ročné maximum. Firmy postihli úrokové sadzby aj inflácia