Aj importéri si pod ťarchou dopytu trhu osvojili túto filozofiu, preto svoje SUV-éčka najčastejšie ponúkajú na testy s turbodieslom pod kapotou.
Najmenšie SUV od BMW druhej generácie som vlani tiež najskôr vyskúšal ako vznetový derivát – X1 25d xDrive (170 kW/231 k). Dnes mám príležitosť ochutnať tiež prepĺňanú, no krotšiu zážihovú verziu 20i xDrive (141 kW/192 k). Sám som zvedavý, či zmením názor, prípadne si ho aj napriek rozbujneným dieslovým škandálom ponechám.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?