Z profilu zas prijímame signály ultimatívneho obutia Michelin Pilot Sport S (vpredu 275/35 ZR 20 a vzadu 285/35 ZR20). Spoza lúčov diskov kolies zlatisté strmene M Carbon keramických bŕzd doslova bijú do očí. Finále obstaráva zadná partia. Typové označenie M5 tam môže byť, ale aj nemusí, no dva páry výfukových hrdiel a originálny difúzor spolu so zníženou a rozkročenejšou siluetou hovoria jasne.
Neviem ako kto, ale mne sa tieto vizuálne signály v podvedomí okamžite spájajú s pachom benzínu a spálenej gumy.
BMW M5 Zdroj: BMW
Plejáda jazdných režimov
Nahliadnem do kokpitu – „len“ špičkovo vybavená päťka s čerešničkou na torte v podobe audiosystému Bowers & Wilkins. Ja však hľadám niečo viac a podsvietené logo M5 na operadlách predných sedadiel ma naviguje. Usadám a nastavujem, čo sa s pomocou elektriky len nastaviť dá.
Vo finále kreslo vodiča nechválim za fajnovú perforovanú kožu, ani za vyhrievanie, ani za ventiláciu, ba aj bez tejto masážnej funkcie sa zaobídem. Imponuje mi, že vyzerá skvele a po detailnom nastavení ma víta s otvorenou náručou, potom zovrie bočnice v mäkkom, ale pevnom objatí, a keď vypnem motor, láskyplné zovretie povolí.
Aj bezpečnostné pásy sú štýlové – v dúhových M farbách. Po pravici na stredovej konzole vidím tri nebývalé spínače. Aktivujem nimi jazdné režimy motora, riadenia a aktívnych tlmičov pruženia.
BMW M5 Zdroj: BMW
Sekundujú im dve červené tlačidlá M1 a M2 na volante. Popri
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?