V roku 1993 takto uvažovala aj trnavská podnikateľka, ktorá chcela poskytovať služby pre zvieratá. Do eseročky Salón Dingo zobrala ešte dvoch spoločníkov – investorov. Obaja do fungovania firmy takmer nezasahovali, firmu budovala konateľka. A išlo jej to obdivuhodne.
Správny smer
Salón Dingo môže síce znieť ako skrášľovací obchodík pre pudlíky, ale vskutku začínala firma tým, že otvorila prvú súkromnú kliniku v krajskom meste Trnava. Zakladala si na tom, že poskytuje najkomplexnejšie služby spomedzi ostatných v okolí. Po pár rokoch a prvých zarobených korunách sa zakladatelia rozhodli diverzifikovať podnikanie. Počúvali zákazníkov a rozhodli sa otvoriť predajne s potravou a potrebami pre domáce zvieratá. Prvú predajňu otvorili dokonca v budove konkurenčnej veterinárnej kliniky. Psičkári si okrem širokého sortimentu od stravy cez kozmetiku až po vitamíny, ktoré sa nedali nájsť nikde inde v meste, pochvaľovali najmä poradenské služby – zamerané napríklad na výživu a starostlivosť o domáceho miláčika. S takým prístupom k zákazníkom príjemne šokovali zákazníkov zvyknutých na väčšinou neochotu v iných obchodoch. V meste fungovala iba jedna podobná predajňa, čo umožnilo Salónu Dingo otvoriť ďalšie dve predajne a pokryť tak celý regionálny trh.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?