Okolie hlavných dopravných komunikácií v Bratislave, ale aj po celom Slovensku pripomína kvôli množstvu bilbordov miestami slumy v exotických krajinách. Aj poskytovatelia týchto plôch mimo záznamu priznajú, že aktuálny počet plôch na Slovensku je v súčasnosti vyšší, ako je kapacita trhu. Keďže hlavné mesto stále nedokázalo prijať koncepčné pravidlá na umiestňovanie vonkajšej reklamy, aktivizovali sa jednotlivé mestské časti. Návrhy na pravidlá narazili na odpor bilbordových agentúr, ktoré tvrdia, že sú protiústavné.
Mestské časti konajú
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?