Po odohratí základného kola zamiešali karty zápasy v play off, z ktorých víťazne vyšiel tím Accenture (na obrázku v dolnom rade). Obhájil prvenstvo z minulého roku, a tak putovná trofej ostane naďalej vystavená v spoločnosti, ktorá má high performance v slogane i firemnej DNA. Na druhom mieste skončil tím Swiss Re Management, o čom rozhodol až záverečný zápas. Doslova v poslednej sekunde ho vybojoval Rithesh Shet z Indie, ktorý pracuje v Bratislave. Na treťom mieste sa umiestnili reprezentanti značky Štrbské presso, ktorá zároveň dodávala hráčom energiu svojou kávou počas celej súťaže.


Už tradične sa vyhodnocoval aj najproduktívnejší jednotlivec ligy. Stal sa ním Juraj Šamík ( na obrázku vpravo dolu) z Accenture a ako športovec zrejme ocení trojmesačnú MultiSport kartu, ktorá mu umožní tri mesiace bezplatne využívať všetky zazmluvnené športoviská partnera ligy Benefit Systems Slovakia. Za najtímovejšie správanie – najviac zapojených jednotlivcov – bol ocenený tím Slovnaftu. Ďalší partner ligy – Cech husacinárov Slovenského Grobu – mu venoval voucher na husacie hody v hodnote 150 eur. Ak vám prebleslo mysľou, že kalórie, ktoré bedmintonisti Slovnaftu spálili na dvorcoch, rýchlo naberú za stolom s husacinou, mýlite sa. Kvalitné husacie mäso má menej tuku ako diétny losos. Vyzývateľom firemných tímov stretávajúcich sa na palubovke Slovenskej firemnej ligy v bedmintone je týždenník TREND, organizátorom podujatia je eventová agentúra Elcop. Obaja mali v lige svoje želiezka v ohni, ale neprebojovali sa zo základnej skupiny. To nič. Veď všetci zúčastnení sa napokon zhodli, že vyhrať je fajn, ale najväčšou motiváciou je pre nich pravidelný pohyb s príchuťou súťažného adrenalínu, ktorý je skvelým vyvážením pracovného zaťaženia.