Hosť nie je vo vašom zariadení kvôli vám, ale vy ste tam preňho. On je kráľ, lebo vás živí a len vďaka nemu môžete fungovať. Triviálne pravidlo, ktoré platí všade na svete. Len na Slovensku je ešte stále dosť tých, ktorí akoby o ňom nikdy nepočuli. Aké dôležité je správanie personálu, som sa nedávno presvedčila v reštaurácii neďaleko sídla svojej firmy. Hoci je veľmi pekná a šéfkuchár je majstrom svojho remesla, navštevovala som ju len v najnutnejších prípadoch. Nevľúdni čašníci mi tam totiž vždy dokázali pokaziť náladu. Napríklad keď som si chcela rezervovať stôl na pracovné stretnutie, čašník sa arogantne spýtal, či budeme obedovať alebo prídeme „len“ na kávu. Zarazená som mu odpovedala, že ešte neviem. Vtedy sme práve hľadali miesto na pravidelné pracovné obedy a podnik blízko nás by bol ideálny. Po tejto príhode som si povedala, že svoje peniaze budem míňať tam, kde si to vážia, a tento podnik to nie je.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa