Dve najväčšie banky na slovenskom trhu si s ostrejšou konkurenciou pri lákaní úspor občanov poradili po svojom. Slovenská sporiteľňa a po nej aj VÚB banka oprášili neduh kritizovaný v minulosti. Pri vkladovom produkte s viac ako ročnou viazanosťou sporiteľovi ukazujú len jeho celkový možný zárobok. Ročné zhodnotenie, ktoré by mu umožnilo porovnať si ponuku s konkurenciou, v kampani banky neprezrádzajú.

Propagovanie často dvojciferných úrokov, ktoré mohol klient zarobiť za niekoľko rokov trpezlivosti a ponechania peňazí v banke, nebolo pár rokov dozadu ničím nezvyčajným. Časom vymizlo a banky za ostatný rok o klienta bojovali o úspory, uvádzajúc úrok v percentách per annum.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa