Jemná hudba, mama s dieťaťom, usmievajúci sa ľudia. VÚB banka nasadila do televízií imidžový reklamný spot. Na prvý pohľad nesúvisí s dlhodobým komunikačným konceptom, ktorý pre banku rozvíja agentúra Istropolitana Ogilvy. Spot ukazuje mamu, ktorá kŕmi svoju dcéru. „Pevné vzťahy sú založené na dôvere,“ hovorí ženský hlas. Dodáva, že finančnej skupine Intesa San Paolo už prejavilo dôveru viac ako devätnásť miliónov klientov vo viac ako štyridsiatich krajinách sveta. V čase nestability na finančných trhoch využívajú reklamu na upokojenie klientov mnohé bankové domy v zahraničí aj na Slovensku. Dexia nasadila otca a jeho veselú rodinku s bežnými životnými problémami. Slovenská sporiteľňa hovorila o odvahe zadlžiť sa aj „v dnešných časoch“. ČSOB v televíznom spote s bežcami povzbudzovala klientov, aby nemali obavy vziať si hypotéku. Za „stabilnú banku v nestabilnom finančnom svete“ sa v globálnej reklamnej kampani označila aj poisťovňa Axa. (ds)
Rozhovor
Sumár týždňa: Automobilový sektor ťahá ekonomiku, ale dlhodobá perspektíva nie je pozitívna
Česi majú akciovú burzu, Slovensko nie. Aj preto Slováci investujú takmer len do nehnuteľností