Parametre elektronického bankovníctva sa v jednotlivých bankových domoch zásadne neodlišujú. TREND preto vyzval banky, aby samy vyzdvihli, čo majú jedinečné, iné ako konkurenti. Slovenská sporiteľňa uviedla predaj produktov a služieb, ako sú úvery, kreditné karty či povolené prečerpanie bez návštevy banky. No podobne sa vyjadrila aj Poštová banka, v ktorej si klient môže cez internet požiadať o vydanie novej karty, zmeniť kartové limity, podať reklamáciu uskutočnenej transakcie alebo si založiť termínovaný vklad. Vo VÚB si môže občan vytvárať bankové výpisy 15 mesiacov dozadu, vybaviť úver či nakupovať a predávať podielové listy. Volksbank sa chváli uchovávaním kompletnej histórie obratov na osobnom účte (čiže nielen za posledné roky). Tatra banka má podľa hovorcu Borisa Gandela jedinečne zabezpečené konto cez kartu a čítačku a tiež špeciálnu aplikáciu pre iPhone i ostatné smartfóny. Jej klienti sa tiež môžu pohrať so spending reportom – systémom, ktorý podľa zvolených nastavení dokáže v grafoch ukázať, za čo klient míňa svoje peniaze. S dobre optimalizovaným elektronickým bankovníctvom pre mobily sa chváli aj Dexia banka. UniCredit Bank vyzdvihla možnosť autorizovať viacero zadaných transakcií len jedným kódom, OTP Banka možnosť jednorazovo zmeniť limit na platbu kartou u obchodníka. Internetová mBank ponúka ako jediná možnosť vybrať si z dvoch motívov vzhľadu internetbankingu – modro-žltého alebo bielo-červeného. Jej klient si tiež môže vyrobiť výpis za ľubovoľné obdobie. Internetová konkurentka Zuno sa pochválila jednoduchým a moderným dizajnom i-bankingu.(ham)