S témou sa hral a vychutnával si ju. Ako keď sledujete šéfkuchára svetového mena servírovať novú špecialitu. Jemu pri tom iskria oči, divákom tečú sliny. Steve Jobs to mal o to jednoduchšie, že predstavoval naozaj revolučnú záležitosť, ktorá zmenila pracovné návyky, komunikáciu aj zábavu doslova miliónov ľudí.
Presne po takom predstavení s nostalgiou túžili diváci pri premiére čerstvých iPhonov 11, ale márne. Lenže trh aj charakter používateľov sa neustále mení. Apple sa tomu prispôsobuje a nikam sa nehrnie. Inak by sa znova nestal biliónovou firmou.
Stále to ide
Apple je posledných pár rokov v akejsi vyčkávacej pozícii, čo sa týka udávania smeru alebo riskovania s inováciami. To neznamená, že by zaostával aj vo svojich finančných plánoch. Práve naopak. Ale v oblasti nových funkcií alebo nečakaných vlastností už žezlo prenechal iným.
Častejšie pri predstaveniach
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?