Na dobrých výsledkoch sa sčasti podieľalo aj vydarené počasie minulého leta, ale určite k nim prispeli aj investície do rozširovania svojich služieb. Lebo všetci prevádzkovatelia sa v odpovediach na otázky TRENDU zhodli na jednom – nároky hostí sa neustále zvyšujú, veľmi im záleží aj na pomere kvality a ceny.

„Vnímame zvyšujúce sa požiadavky zákazníkov, ktorí v zostrujúcom sa konkurenčnom prostredí majú na výber a chcú dostať za svoje peniaze viac ako predtým. Najmä čo sa týka kvality prostredia, úrovne gastronómie a pridružených služieb. Aj preto všetky naše investície idú v posledných rokoch týmto smerom,“ hovorí marketingová riaditeľka Thermalparku Dunajská Streda Anett Žideková.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa