Výhodu majú, samozrejme, celoročné akvaparky, ktoré nie sú závislé od počasia. Podľa Zuzany Fabianovej z Tatry mountain resorts pozorujú rastúci podiel solventných návštevníkov, ktorí míňajú viac prostriedkov pri návštevách akvaparkov a za to vyžadujú čoraz vyššiu kvalitu a širšiu ponuku služieb. Podobné skúsenosti majú aj v Termálnom kúpalisku Podhájska.
Nebyť závislí od počasia
Juraj Balucha z Holidayparku Kováčová hovorí, že ich cieľovou skupinou sú najmä rodiny s menšími deťmi, pre ktoré majú bazény s atrakciami, a seniori, ktorí zase oceňujú termálnu liečivú vodu. Zároveň konštatuje, že nároky týchto skupín vedia uspokojiť, ale pre náročnejších a akčnejších návštevníkov musia neustále rozširovať a skvalitňovať ponuku. Preto ich najbližšie investície smerujú do nových celoročných krytých aktivít. Plánujú vybudovať saunový wellness svet, ktorý by bol priamo prepojený na existujúcu bazénovú halu, aby bol dostupný „suchou nohou“. Výstavbu saunového centra a nového zážitkového bazéna plánujú tento rok aj v Thermal Corvinus Veľký Meder. Dokončujú i rekonštrukciu hotela, čo si vyžiadal zvyšujúci sa záujem o akvapark. V Podhájskej chcú byť menej závislí od počasia a dokončujú krytý plavecký bazén a polyfunkčnú budovu. Okrem toho plánujú vybudovať bazén s vlnobitím a rozšíriť záchytné parkovisko.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?