Trikrát kvalita. Hviezdou konferencie bol rakúsky vinár Willy Opitz. Jeho odkaz – účinný marketing nie je ten, ktorý stojí veľa peňazí, ale ten, ktorý je založený na dobrom nápade. Kľúčom k úspechu je však v prvom rade kvalita. „Kvalita, kvalita, kvalita, to je moje krédo. To, aký produkt vytvárate, ovplyvňuje, akí ľudia sa okolo vás pohybujú. Keď vytvárate dobrý produkt, tak to sú dobrí ľudia, keď vytvárate niečo výnimočné, tak sa budete stretávať s výnimočnými ľuďmi,“ konštatoval.
Motivácia príkladom. „Keď chcem vychovávať, musím byť sám vychovaný,“ odpovedal na otázku, či si môže reštaurácia vychovať zákazníka, manažér bratislavskej reštaurácie Foo Zoo Ľuboslav Blaho. Za najlepšiu motiváciu pre zamestnancov a spôsob ich vedenia považuje ísť im osobným príkladom. Za najlepší marketing pre reštauráciu považuje spokojného zákazníka. „To je ten najlepší nosič reklamy, lepší ako superobrovský bilbord,“ myslí si.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?