Zamestnanci sa v strachu pred výpoveďou stanú angažovanejšími v prospech firmy. Takto znie jeden z mýtov krízovej personalistiky. V skutočnosti sa stanú len disciplinovanejšími. Obava o miesto jednoducho nevedie k tomu, aby sa človek tešil z práce, a tak iniciatívne hľadal zlepšenia, ktoré firmu posunú dopredu.

Ak sa majitelia a šéfovia firiem uspokoja iba s väčšou disciplinovanosťou svojich ľudí, prichádzajú o veľa. Manažéri ľudských zdrojov sa na minulotýždňovej TREND konferencii Personálny manažment zhodli na tom, že zvyšovanie „engagementu“ zamestnancov je jedným z najlacnejších spôsobov, ako nielen v čase krízy zvýšiť výkonnosť firmy.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa