Oddychový čas, ktorý prinieslo hospodárske spomalenie, využijú developeri na analýzy doterajších prístupov a prípravu kvalitných projektov na roky oživenia. Možnosť na diskusiu ponúkla minulý týždeň v bratislavskom hoteli Holiday Inn aj konferencia Reality a development, ktorú pripravil týždenník TREND v spolupráci s vydavateľstvom Jaga. Takmer dvesto odborníkov z brandže sa zhodlo v názore, že hoci „zlaté časy“ už pominuli, realitný trh stále žije a existuje reálny potenciál na jeho rozvoj. Len nie je isté, ako sa rozdelí budúci koláč, pretože kríza preverí kvalitu dokončovaných projektov a finančnú silu developerov i stavebných firiem. Exkluzívnym partnerom TREND konferencií v tomto roku je Tatra banka, generálnymi reklamnými partnermi konferencie Reality a development 2009 boli Penta Investments a Soitron. (ľj)

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa