Jeden zmenil hudobný biznis a svet mobilnej techniky, ďalší je otcom internetového predaja, mediálneho impéria alebo softvérovej firmy, ktorá spája človeka s technikou. Spoločné majú aj postupy, ako s ideami pracovali. S. Jobs rozoznal trend a sústredil sa aj na najmenšie detaily, R. Branson skúšal viacero úplne odlišných oblastí podnikania a z každého si zobral niečo pre ďalší biznis, J. Bezos zas patril k tým, čo spoznali silu internetu skôr než ostatní. Zakladatelia Googlu dokázali navyše rýchlo reagovať na nové trendy ako mobilný operačný systém. Ďalšie idey zas tvoria, napríklad automobily bez vodiča.

Upriamení na vesmír

Podľa viacerých konzultantov, psychológov či biznisových koučov sa človek s unikátnym myslením, ktoré dokáže pretransformovať do reálnych výsledkov, musí už narodiť. Vplyv však nemajú iba gény rodičov, ale aj výchova. R. Branson, zakladateľ a majiteľ obchodného impéria Virgin, chcel ako tínedžer podnikať s chovom anduliek. Bežní otcovia by nad tým pravdepodobne mávli rukou. Ale ten jeho ho podporoval a aj preto mu postavil rozmernú voliéru. Podobne S. Jobs nachádzal u otca podporu a inšpiráciu v oblasti dizajnu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa