Konjunktúra v dobrých časoch zvádza ľudí a firmy k vytváraniu optimistických bublín – či už ide o nákup tovarov a služieb alebo o predaj vlastných produktov. Ak má klient dosť peňazí, často si kúpi aj veci, ktoré momentálne nepotrebuje, a to aj za vyššiu cenu. Aj pri predaji sú firmy veľkorysejšie. Viac investujú do marketingu a predaja.

Pokles hospodárskych výsledkov, nech už príde z akéhokoľvek dôvodu, núti firmy prehodnocovať podnikanie – spôsoby, ako svoje výrobky či služby predávajú, ako nakupujú, aké činnosti robia a aké nie. Nemusí to byť iba hodpodárska kríza, ktorá manažérov prinúti zmeniť spôsob myslenia. Niekedy môže naštartovať zásadné zmeny aj prírodná pohroma.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa