Najčerstvejšia reklama na novostavby v Bratislave znie: „Ak chceš spať sladko, nech ti byt kúpi tatko.“ Ide o reklamu na petržalskú novostavbu Skybox, ktorá sa snaží zaujať aj ďalšími heslami. No ani iní developeri, predajcovia či majitelia komerčných nehnuteľností nespia a svoje projekty inzerujú čoraz viac i nápaditejšie. Kým počas stavebného a realitného boomu reklama až taká potrebná nebola a skôr šlo len o imidžové pripomenutie projektu, dnes je jej úloha dôležitejšia. No krízové kroky, ako je auto v cene bytu, už nezaberajú, treba byť originálnejší.

Kontroverzne

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa