Pekná pobočka, ochotné pracovníčky či parkovacie možnosti, to sú pre mnohých klientov nepodstatné vlastnosti bankového domu. Oveľa viac ich zaujíma vzhľad, bezpečnosť a ústretovosť internetového bankovníctva. Práve to je pre mnohých rozhodujúci faktor, prečo nechcú odísť z „ich“ banky. Nechcú si zvykať na nový vzhľad stránky, na iné autentifikačné prvky či inú terminológiu. Internet banking každej banky komunikuje so zákazníkom trochu inak, no ako ukazuje test TRENDU, zvyknúť si na väčšinu z nich bude otázkou dvoch-troch prihlásení.

Už 12 rokov

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa