Keď sa reklama chce u spotrebiteľov či na festivaloch kreativity uchádzať o prívlastok "dobrá", mala by mať nápad, vtip, šarm, prípadne dávku kontroverznosti. Firmy a agentúry to s príliš vyzývavou komunikáciou občas aj prestrelia a verejnosť ich kampaň následne veľakrát odsúdi nálepkou trápnosti. A zadávatelia už neraz museli nepodarené reklamy urýchlene stiahnuť z obehu. Ak však reklama udrží rovnováhu medzi odvahou a riskantnou kontroverziou, môže dosiahnuť oveľa vyšší zásah, zapamätateľnosť a obľúbenosť u konzumentov. O odvahe verzus hlúposti v komunikácii hovoril na júnovej TREND konferencii Marketingový manažment 2013 Nick Palmer, šéf contentovej stratégie londýnskej agentúry MediaCom Beyond Advertising.

Rock&wagen

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa