Nebolo to až tak dávno, čo najlepšie mobilné telefóny mali displej s veľkosťou nanajvýš dvoch poštových známok, na ktorom sa síce dal prehliadať internet, no s nemotorným tlačidlovým ovládaním a s mizerným rozlíšením. Mobily s väčším dôrazom na prístup k internetu mali navyše nadávku manažérske, čomu zodpovedala aj ich cena. A kým internet ako inzertné médium už dávno zažíval svoj veľkým boom, marketing na mobilných zariadeniach sa obmedzoval na jednu hlavnú formu – nepríjemné zasielanie reklamných SMS správ. Medzníkom bol iPhone v roku 2007, ktorý priniesol „skutočný“ internet do vrecka. Zo segmentu smartphonov s bohatými grafickými možnosťami spravil masový tovar. A nový reklamný kanál, ktorý sa skutočne horúcou témou pre marketérov stal v posledných mesiacoch.
Najrýchlejší rast
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?