Vydavatelia špecializovaných business-to-business titulov sú z pohľadu zmeny mediálnych návykov teoreticky v inej pozícii ako všeobecne orientovaná tlač. B2B tituly prinášajú exkluzívne materiály, ktoré grátis internetové médiá nedokážu len tak ľahko ponúknuť. Obsah pre biznis sa nedá vyskladať z agentúrnych správ, tvoriť ho musia úzko špecializovaní autori a editori. Nedávno zverejnený prieskum spoločnosti PricewaterhouseCoopers (PwC) o transformácii biznis modelu B2B printov však aj pri vydavateľstvách zameraných na biznis pozoroval rovnaké vplyvy ako pri všeobecne orientovanej tlači – pokles výdavkov do tlače a výrazná migrácia čitateľov na web.
Po poklese rast
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?