Rakúsky výrobca energetických nápojov Red Bull vstúpil do Formuly 1 v roku 2004. Jeho majiteľ –úspešný podnikateľ a sponzor extrémnych športov (snoubord, skejtbord, preteky akrobatických lietadiel) Dietrich Mateschitz vedel, že v nej nemôže začínať od nuly. A tak kúpil stajňu Jaguar od Fordu. Spomedzi jazdcov siahol po populárnom Davidovi Coulthardovi. Na poste druhého pilota striedal Christiana Kliena a Vitantonia Liuzziho.
V monopostoch Red Bull Racing spočiatku pracovali motory Cosworth, od roku 2006 Ferrari. V štádiu zbierania skúseností vo vedení tímu Tonyho Purnella nahradil Christian Horner. V roku 2007 sa tím postavil na štart seriálu už s modelom, ktorý navrhol nový hlavný konštruktér tímu Adrian Newey. Muž s úžasným citom pre aerodynamiku. Miesto pohonnej jednotky zaujal motor Renault a popri D. Coulthardovi sa za volantom druhého monopostu objavil Mark Webber. Najväčšie úspechy – jedno tretie miesto pre M. Webbera a o rok neskôr na tretí stupienok vystúpil aj D. Coulthard. Červené býky mali rýchlosť, ale zrádzala ich spoľahlivosť.
Do ročníka 2009 vstúpil Red Bull Racing s rozšírenou zostavou štrnástich sponzorov vrátane spoločností ako Rauch, Siemens a Puma. Hlavným ostal Red Bull. Sezónu odštartoval v novom zložení. Po bok skúseného M. Webbera sa postavil mladý Sebastian Vettel. Ten obsadil celkové druhé miesto, keď na najvyšší stupienok vystúpil štyrikrát. Štvrtý M. Webber zaznamenal dve prvenstvá. Tím skončil v pohári konštruktérov celkovo druhý. Rok 2010 už bol výborný. S. Vettel vybojoval v závere seriálu titul majstra sveta, celkovo tretí skončil M. Webber. A Red Bull Racing jasne zvíťazil v pohári konštruktérov. Vlani si stajňa úspech zopakovala. S tým rozdielom, že S. Vettel zvíťazil celkom suverénne.
V súčasnej sezóne drží tím opäť dobré karty. V klasifikácii tímov vedie pred Ferrari a Lotusom. A v priebežnom poradí jazdcov druhý M. Webber a tretí S. Vettel stíhajú vedúceho Fernanda Alonsa (Ferrari). Všetko je otvorené. Do záveru sezóny, ktorá vyvrcholí v Brazílii, chýba ešte 11 pretekov.