K dlhodobo dobrej spolupráci si treba ihrisko jasných riešení pre akýkoľvek možný spor narysovať hneď na jej štarte. Ani očakávania z prepojenia nesmú byť prehnané. A spoločný biznis môže pochovať aj priveľké sebavedomie novovzniknutého podniku voči obchodným partnerom.

Dobrá skladačka

Kľúčový je výber partnera. Podnikateľ by ho nemal hľadať len cez optiku väčšieho trhového podielu. Mal by prihliadať aj na to, aby bola zlúčená ponuka pre odberateľov pestrejšia.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa