Veľkosť klientely je len jeden z argumentov, prečo by cenné rady pre obchodníkov a ich manažérov mohli vzísť práve z týchto dvoch firiem. Ďalším je jej štruktúra. Orange aj Telekom ako firmy s multimiliónovými ročnými tržbami majú v databáze prakticky každý typ zákazníka: jednotlivcov, domácnosti, firmy od najmenších po najväčšie, štátne inštitúcie, nadnárodné kolosy.

Okrem toho telekomunikačný trh prechádza razantnými zmenami – takými, ktoré skôr či neskôr čakajú aj iné odvetvia, ak nimi tiež už neprechádzajú. Rýchly rast, nasýtený trh, škrty zákazníckych rozpočtov, hľadanie nových rastových impulzov, to všetko sú výzvy, s ktorými sa okrem marketingu či služieb zákazníkom musia vyrovnať aj obchodnícke tímy s desiatkami account manažérov a obchodných zástupcov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa