Všade navôkol sú manažéri, ktorí nie sú spokojní s výsledkami svojich firiem. Pracujú, reagujú na trh a nové situácie, ale napriek tomu sa vyhliadky ich podnikov nelepšia. Na otázku, akú volia na najbližšie obdobie stratégiu, často reagujú, že na stratégiu niet v dnešnej dobe čas. „Ideme krok po kroku a uvidíme, čo sa stane,“ konštatujú. No sotva môžu dúfať v niečo prevratné. Aj oportunistické vedenie firmy, pri ktorom manažér iba reaguje na prichádzajúce udalosti, je možné. Z dlhodobejšieho hľadiska však aj nebezpečné.
Práve dnes
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?