Firma si vyžaduje neustálu pozornosť. Dokonca aj vtedy, keď jej majiteľ a manažment sú presvedčení, že si žije tie najlepšie časy. Treba ju neustále zefektívňovať zvnútra optimalizáciou nákladov. No ruka v ruke s tým je tiež potrebné zatraktívňovať aj jej ponuku pre zákazníkov a sledovať zmeny preferencií na trhu. Iba takto sa dá pre podnik zabezpečiť naozaj dlhodobá prosperita. Na nedávnom TREND Business Brunchi s názvom Vydarený reštart firmy sa na tom zhodli viacerí známi liečitelia slovenských podnikov, ktorí majú za sebou aj resuscitácie takých firiem, kde sa už možno ani nerátalo s ďalším rozvojom.

Ako (ne)liečiť firmu

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa