Zároveň po očku hľadím do sprievodnej dokumentácie, kde sa píše, že testovaná verzia obsahuje najvyššiu úroveň štandardnej výbavy GT Line zo štyroch možných a poháňa ju z ponuky štyroch motorov (benzínový trojvalec 1,2 PureTech 81 kW/110k, a vznetové štvorvalce 1,5 BlueHDi 56 kW/76k, 1,5 BlueHDi 75 kW/102k a 1,5 BlueHDi 96 kW130k) ten najvýkonnejší.
Spriahnutý je so šesťstupňovou ručne radenou prevodovkou, no v ponuke figuruje tiež nový osemstupňový automat.
Peugeot Rifter 1,5 BluieHDi GT Lline Zdroj: Peugeot
Uloví aj fanúšikov SUV
Aj táto kratšia verzia sa tvári ako kusisko auta – takmer 4,5 metra dlhé a necelých 1,9 metra vysoké. Veľký rázvor skracuje previsy, a tak silueta vyznieva celkom dynamicky. Relatívne veľká svetlá výška, k tomu ochranné plasty po stranách spolu s nájazdovými krytmi spodku vpredu aj vzadu podľa mňa dávajú Rifteru šancu zapáčiť sa nielen vyznávačom MPV, ale aj fanúšikom SUV. Najnovšie stvárnenie prednej masky mi na peugeotoch vôbec mimoriadne imponuje – Rifter nie je výnimka.
K dobru mu tiež rátam zo všetkých strán
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?