Všetci kvetnato rozoberajú, aké je to super, hoci väčšina to reálne nerobila a pre tých, čo to skúsili, nebude „vtedy po prvýkrát“ viesť ich celoživotnú zážitkovú hitparádu. Našťastie, na rozdiel od sexu môžu v zákazníckom zážitku aj tí menej znalí – medzi nimi aj my na Slovensku – odpozerať, čo robia tí skúsenejší.

1. Omnichannel

Za jeden z pilierov riadenia klientskeho zážitku sa v súčasnosti považuje princíp omnichannel. Je to niečo iné ako multichannel – model obsluhy klienta, ktorý má na výber viacero kanálov, napríklad kamennú pobočku, webovú stránku, pričom ich služby sú rovnocenné. Omnichannel ťahá požiadavky ešte vyššie. Ľubovoľná služba musí byť vyriešená v každom kanáli, a to aj v prípade, ak úkon začnete v jednom servisnom kanáli, no dokončíte ho v druhom kanáli.

Kto chce robiť omnichannel, musí byť

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa