Najlepšie reklamy za uplynulý mesiac vyberá odborná porota, ako aj široká verejnosť. V prvom kole profesionáli z oblasti reklamy, marketingu a médií vyberú na shortlist práce, ktoré inzerenti nasadili v danom mesiaci (na základe monitoringu a prihlášok agentúr). Každá práca, ktorá získa aspoň jeden hlas, postupuje do finálneho bodovania. Porotcovia pri jednotlivých mediatypoch hodnotia nápad reklám (originalitu, vtip, spracovanie) na stupnici od 1 do 5, kde päť bodov znamená najlepšie hodnotenie. Porotcovia nemôžu hodnotiť v kategórii, v ktorej sa nachádza kampaň ich agentúry/klienta. Pri kampani sa navyše boduje aj možný prínos k obchodným či komunikačným výsledkom zadávateľa. Rovnakým spôsobom hlasuje aj verejnosť (viac než tisíc používateľov registrovaných cez Mediálne.sk –ľudí z agentúr, marketingových oddelení či študentov komunikačných odborov), ktorej spoločné hodnotenie má váhu jedného hlasu. Vyhrávajú kampane s najvyšším priemerným hodnotením. Kompletné výsledky hodnotenia sú na Mediálne.sk.
Teraz chce každý byť môj priateľ, vyhlásil Donald Trump. Google mu dar strojnásobil
Technologický gigant oznámil, že na inauguráciu novozvoleného amerického prezidenta daruje jeden milión dolárov