Najlepšie reklamy za uplynulý mesiac vyberá odborná porota, ako aj široká verejnosť. V prvom kole profesionáli z oblasti reklamy, marketingu a médií vyberú na shortlist práce, ktoré inzerenti nasadili v danom mesiaci (na základe monitoringu a prihlášok agentúr). Každá práca, ktorá získa aspoň jeden hlas, postupuje do finálneho bodovania. Porotcovia pri jednotlivých mediatypoch hodnotia nápad reklám (originalitu, vtip, spracovanie) na stupnici od 1 do 5, kde päť bodov znamená najlepšie hodnotenie. Porotcovia nemôžu hodnotiť v kategórii, v ktorej sa nachádza kampaň ich agentúry/klienta. Pri kampani sa navyše boduje aj možný prínos k obchodným či komunikačným výsledkom zadávateľa. Rovnakým spôsobom hlasuje aj verejnosť (viac než tisíc používateľov registrovaných cez Mediálne.sk –ľudí z agentúr, marketingových oddelení či študentov komunikačných odborov), ktorej spoločné hodnotenie má váhu jedného hlasu. Vyhrávajú kampane s najvyšším priemerným hodnotením. Kompletné výsledky hodnotenia sú na Mediálne.sk.