Maloobchodný reťazec do svojich prevádzok inštaluje skenery na rozpoznávanie očí. Tie zistia vek a pohlavie zákazníka, na základe ktorého sa potom na displeji zobrazí cielená reklama. Mužovi napríklad na energetický nápoj, žene zasa na módny časopis. Tesco očakáva, že ročne takto obslúži päť miliónov zákazníkov.

Systém, ktorého obdoba si zahrala v sci-fi filme Minority Report, ukazuje, ako využiť technológie na zlepšenie predaja (TREND 12/2014). A tiež to, že aj tradičná firma dokáže podchytiť inovácie, ktoré si laik spája skôr s technologickými nadšencami a start-upmi. O tom, ako z firmy spraviť digitálneho tigra, sa diskutovalo na tohtoročnej TREND konferencii Infotrendy.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa