Celkovo sme inkasovali vyše štyroch miliárd dolárov, a keďže sa rozdelili do dcérskych spoločností, slovenská dostala päť miliónov eur. To, samozrejme, finančným výsledkami výrazne zamávalo,“ objasňuje finančný riaditeľ Martin Spišák.
Veľká škola
Martin Spišák zodpovedal za divestíciu ako finančný riaditeľ a konateľ spoločností na Slovensku, v Česku a Maďarsku. Voľnopredajné lieky, medzi nimi asi najznámejší nosový sprej Nasivin, tvorili približne pätnásť percent obratu a 45 ľudí v regióne. Americká firma prevzala celé portfólio voľnopredajných produktov. „Transakcia bola globálne vyhodnotená ako jedna z najúspešnejších v minulom roku. Bola pre mňa veľkou školou, akú počas celej kariéry manažér málokedy zažije,“ hovorí M. Spišák.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?