Vrátili sa. Rómovia, babičky, potenciálni exkriminálnici a ďalší náhodní okoloidúci, ktorí odpovedajú na triviálne otázky televízneho štábu. Ak aj nevedia, redaktorka za kamerou ich dotlačí k čo najhlúpejšej odpovedi, aby sa publikum malo na čom zabávať. A prominentní hostia mohli tipovať, koľko z obetí, ktorých producenti šou Nikto nie je dokonalý namixujú do zostrihu podľa nepredvídateľného kľúča, vedelo, čo urobil Kain Ábelovi či čo ťahalo vlaky pred vynájdením parného stroja.

Relácia notoricky známa ako Aj múdry schybí sa rozlúčila s divákmi v roku 2010, keď si jej pôvodný vysielateľ, televízia Markíza, už neobjednal nové vydania. Program sa z komerčnej televízie musel porúčať pre ubúdajúce publikum prevažne vyšších vekových kategórií. Na Silvestra minulého roka sa vrátil. Zo súkromného média prešiel pod novým názvom do verejnoprávneho telerozhlasu. Ten si z komerčného produktu vysmievajúceho sa z nízkej vzdelanostnej úrovne slovenskej populácie objednal hneď štyridsať vydaní. Náklady na šou rozpočet RTVS priamo nezaťažia – reláciu za celkovo vyše 1,4 milióna eur s DPH má zaplatiť priamo ministerstvo kultúry ako program prispievajúci k vzdelávaniu a národnému povedomiu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa