V roku 2013 to ešte nebolo také badateľne, ale nebolo to nič dramatické. Oblastná organizácia bola v rozbehu, nastavovali sa procesy, rozbiehala sa spolupráca s podnikateľmi, vytvárala sa produktová ponuka, mapovali sa atraktivity.
Oblastná organizácia turizmu investovala energiu, čas aj peniaze do tvorby produktov. Efektívne sa nastavili produktové komunikačné línie, zainvestovalo sa do destinačného portálu, rezervačného systému, masívnych online marketingových kampaní, strategických a propagačných materiálov. Vlani sa odzrkadlilo toto úsilie aj vo vnímaní destinácie. Počet zahraničných návštevníkov vzrástol medziročne o šesť percent, domácich dokonca o 17 percent. A teší, že čoraz viac hostí zostávalo v regióne prenocovať, strávili teda v Trnave dlhšie. Prenocovaní zahraničných návštevníkov vzrástlo o 22 percent, domácich dokonca o vyše polovice. Oproti roku 2011 predstavuje tento nárast u domácich návštevníkoch až 186 percent. A to je dobré, lebo práve na nich boli všetky kampane zamerané. Mestská destinácia Trnava, ktorá nikdy nebola prvoplánovým miestom na trávenie víkendu, začala mať domácich turistov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?