Globálni i lokálni zadávatelia reklamy pri prehodnocovaní spolupráce s mediálnymi agentúrami začali v uplynulých rokoch prehodnocovať aj kritériá výberu. Vnútorný tlak na marketingové oddelenia vykazovať efektivitu vynaložených prostriedkov sa tak pretavil nielen do obhajovania rozpočtov, ale aj do podmienok agentúrnych tendrov. Výsledok je, že aj pri súťažiach na výber mediálky klienti dbajú v prvom rade na peniaze – sľubovanú cenu mediálneho priestoru, ako aj za služby. Podľa agentúr začali mnohé firmy menej prihliadať na ostatné parametre, ako sú kvalita plánovania či schopnosť dodržať v tendroch dohodnuté podmienky.

Nielen cena

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa