Domácej Brazílii a Holandsku, obliekaným konkurenčným brandom Nike, zostali len oči pre plač. Do finále postúpili Argentína a Nemecko. Tímy vystrojené Adidasom. Napriek tomu nemecká značka nezožala marketingový úspech na celej čiare. Mnohí hráči mali obuté farebné kopačky americkej značky Nike. Vrátane Maria Götzeho, ktorý jediným gólom zápasu v predĺžení zariadil zlato pre nemecké družstvo.

Futbalové divadlo je príkladom toho, ako navzájom bojujú titani na trhu športového oblečenia a vybavenia. Adidas v ostatnom období ťahá za kratší koniec a čoraz viac zaostáva za Nike. Vedenie nemeckej firmy už zareagovalo. Minulý mesiac ohlásilo, že začína s hľadaním kandidáta na nástupcu dlhoročného výkonného šéfa Herberta Hainera. Ale neponáhľa sa, k výmene by malo prísť až o dva roky.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa