Už Tomáš Baťa hovorieval, že pomery nenesú vinu na ničom. O prosperite teda podľa neho nerozhoduje, či predávate na dedine alebo vo veľkomeste, je úplne jedno, či máte v regáloch rožky alebo klince. Dôležité je, že viete ako na to – a chcete prosperovať.

S tým chcením to však dnes nie je také jednoduché. Obchodov je veľa, v dizajne a technológiách rýchlo dohnali rozvinutý kapitalistický svet, ale kameňom úrazu ostáva ľudský prístup. Pritom nájsť na slovenskom či českom knižnom trhu publikáciu o maloobchode a prevádzkovaní predajní, ktoré by zdôrazňovali práve ľudský faktor v obchode, nie je jednoduché. Aj preto je česká kniha od autora úspešných kníh Intuitivní reklama a Intuitivní marketing vítaným doplnením chýbajúcej literatúry.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa