Najlepšie v printe, najlepšie v outdoore. Porotu zaujali v oboch kategóriách vizuály spájajúce tanec v podaní Horúčky sobotňajšej noci a elektroniky. Nay Elektrodom pestrofarebnú kampaň predstavil vo svojom Tanečnom dome, ktorý bol súčasťou letného festivalu Pohoda. Koncept pozostával z dvoch rôznych exekúcií. „Klient Nay Elektrodom je partnerom festivalu Bažant Pohoda už niekoľko rokov a to formou vlastného stanu. Úlohou pre nás ako agentúru bolo vyvinúť kreatívne zaujímavý vizuál, ktorý by svojou formou oslovil návštevníkov festivalu, pozval ich do Tanečného domu a zároveň budoval vzťah k značke Nay medzi mladšou cieľovou skupinou,“ objasňuje reklamu riaditeľka zákazníckych služieb Jana Hajdu z agentúry Mark BBDO, ktorá koncept pripravila.

Kampaň využívala bannery, printovú inzerciu a postery inštalované v priestoroch festivalu. „Pri 220 Travoltoch som sa skoro nahlas zasmial, hlavne vo verzii, kde ich je naozaj 220,“ pochválil reklamu porotca Marián Jaslovský. „Kampaň som spozorovala už na festivale a mala som dojem, že oproti ostatným, väčším partnerom kampaň na Pohode „svietila“ a aj reakcie okoloidúcich ľudí na ňu boli podľa mňa veľmi pozitívne,“ vysvetľuje ďalšia porotkyňa, account executive z grafického štúdia Piter Zora Husarčíková.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa