Facebook sa posledné mesiace výraznejšie sústreďuje na budovanie renomé firmy, ktorá dbá na súkromie svojich používateľov. Jednou zo súčastí novej filozofie sociálnej siete je aj sprísnenie kontroly obsahu. A nie iba toho civilného, ale aj oficiálnych zaplatených, teda sponzorovaných statusov či kampaní.

Nejde o kanadský žartík

E. Warrenová a jej tím nachytali Facebook na hruškách, keď si zaplatili zverejnenie statusu, v ktorom zámerne klamú. Status tak videli stovky tisíc používateľov Facebooku. Nejde o kanadský žartík, zavádzanie je len na začiatku statusu, potom nasleduje vysvetlenie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa