Facebook sa posledné mesiace výraznejšie sústreďuje na budovanie renomé firmy, ktorá dbá na súkromie svojich používateľov. Jednou zo súčastí novej filozofie sociálnej siete je aj sprísnenie kontroly obsahu. A nie iba toho civilného, ale aj oficiálnych zaplatených, teda sponzorovaných statusov či kampaní.
Nejde o kanadský žartík
E. Warrenová a jej tím nachytali Facebook na hruškách, keď si zaplatili zverejnenie statusu, v ktorom zámerne klamú. Status tak videli stovky tisíc používateľov Facebooku. Nejde o kanadský žartík, zavádzanie je len na začiatku statusu, potom nasleduje vysvetlenie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?