Zvyšovanie cien je citlivá záležitosť. Zvlášť na trhu, ktorý je vysoko konkurenčný a kde zvyšovanie cien – alebo „úprava cien“, ako ho niektorí operátori eufemisticky nazývajú – nie je úplne bežná prax. Keď k nemu príde, dôsledkom môžu byť vypäté emócie.
Pravidelne sa o tom presviedča káblový operátor UPC. V minulosti sa mu opakovane stávalo, že pri ohlásení „úprav cien“ spravili klienti nálet na jeho zákaznícke centrá, aby s ním ukončili zmluvný vzťah. Alebo sa pokúsili získať výhodnú „podpultovú“ ponuku. Naposledy vlani.
Výpovede zmlúv a snaha klientov o vyjednávanie nebude na predajniach Telekomu novinka. Operátor s nimi musí mať bohaté skúsenosti z mobilných služieb. Iné je teraz akurát to, že ide o služby pevnej a optickej siete a o vyslovene nárazovú udalosť.
Vianoce v lete
Telekom zvyšuje ceny veľmi priamočiaro. Na rozdiel od minulosti okolo toho nerobí žiadne tančeky. Neuvádza novú hodnotnejšiu službu za mierne vyššiu cenu. Produkt ostáva rovnaký, nahor ide len jeho cena.
To je voda na mlyn konkurencii, pre ktorú sa júl môže stať druhými Vianocami. Medzi prvými sa to pokúsil využiť Antik. Ohlásil akciovú ponuku, podľa ktorej
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?