Spoločnosť Meta predstavila nového asistenta s umelou inteligenciou pre aplikáciu WhatsApp. Pomôže firmám komunikovať so zákazníkmi, odpovedať na otázky a predávať produkty a služby prostredníctvom četu.
Nového asistenta, ktorý je špeciálne navrhnutý pre firmy, bude WhatsApp testovať najskôr v Indii a Singapure, neskôr aj v Brazílii. Cieľom je podporiť viac ako dvesto miliónov firiem, ktoré sa spoliehajú na WhatsApp pri komunikácii so zákazníkmi.
Nvidia dosahuje hodnotu tri bilióny dolárov. Predbehla Apple a J. Huang je celebritou
Generálny riaditeľ spoločnosti Meta Mark Zuckerberg zdôraznil, že každá firma by mala mať možnosť rýchlo nasadiť agenta, ktorý dokáže komunikovať so zákazníkmi, poskytovať podporu a uľahčovať obchod.
WhatsApp, ktorý má viac ako dve miliardy používateľov po celom svete, je obľúbený najmä v krajinách ako Brazília, India, Indonézia a Mexiko, kde ľudia často komunikujú s miestnymi podnikmi prostredníctvom tejto služby.
Rusi šíria dezinformácie o olympijských hrách v Paríži pomocou umelej inteligencie
Pre zákazníkov v Brazílii plánuje Meta na budúci mesiac spustiť aj portugalskú verziu spotrebiteľsky orientovaného asistenta Meta AI, ktorý je poháňaný veľkým jazykovým modelom Llama. Meta AI dokáže odpovedať na otázky používateľov na Facebooku, Instagrame a WhatsAppe.
Meta tiež oznámila, že obchodníci budú môcť čoskoro vytvárať reklamy pomocou umelej inteligencie. Táto funkcia sa v súčasnosti testuje na anglicky hovoriacich trhoch, ako sú USA a Singapur, s plánmi na ďalšie rozšírenie. M. Zuckerberg predtým uviedol, že reklamy typu „klikni a pošli správu“ by mohli pre spoločnosť Meta generovať ročný príjem desať miliárd dolárov.