V preplnených mestách autá často nie sú tá najrýchlejšia doprava a veľa ľudí uprednostní bicykel alebo najnovší hit mestskej dopravy - elektrické kolobežky.
Podľa informácií Bloomberg Businessweeku Uber vyvíja vlastný model tohto dopravného prostriedku. Projekt má na starosti bike-sharingová firma Jump Bikes, ktorú Uber kúpil ešte v apríli za 100 miliónov dolárov.
Amerika kolobežky od Uberu tak skoro neuvidí. Podľa Businessweeku je celý projekt len v úvodnej fáze, sama firma akékoľvek komentáre odmieta.
S najväčšou pravdepodobnosťou Uber spočiatku len obranduje čínske kolobežky logom Jump. Jump by však postupne mal pre Uber vyvinúť vlastné kolobežky, ktoré odolajú rizikám používania širokou verejnosťou.
Ako píše Businessweek, v prípade kolobežiek treba napríklad skryť brzdné laná a celé zariadenie vystužiť tak, aby ho vandali nemohli len tak prelomiť.
Uber, ale aj jeho konkurenti ako Lyft, sa už pred časom začali chystať na nástup zdieľaných bicyklov či najnovšie kolobežiek. Firma ohlásila, že do svojej aplikácie chce zahrnúť aj tieto formy dopravy. Zákazníci by tak nemali na výber len lacnejšie či drahšie auto, ale aj ekologickú alternatívu v pobobe požičaného bicykla či kolobežky.