Metavesmír má zachrániť popularitu Facebooku
Sociálna sieť Facebook je na scéne v pozícii najväčšieho hráča na trhu už od roku 2004. Potrebuje preto inovovať a jej zakladateľ Mark Zuckerberg si je toho dobre vedomý. Materskú firmu premenoval na Meta, aby už nebola vnímaná len ako sociálna sieť.
Tá láka čoraz menej mladých a tento trend zaznamenali už pred niekoľkými rokmi. Miliardár to chce vyriešiť postupným prechodom do metavesmíru, v ktorom by mali všetci používatelia žiť akýsi virtuálny druhý život. V metavesmíre možno bývať, zabávať sa a dokonca aj pracovať. Kryptomeny naň naviazané začínajú výrazne prosperovať a prinášajú tak investorom ďalší spôsob, ako zarobiť.
Viac sa dozviete v článku Facebook stráca popularitu a Zuckerberg chce, aby sme žili a pracovali v metavesmíre.