Virtuálny mobilný operátor Tesco mobile vlani zdvojnásobil počet aktívnych zákazníkov. K 31. decembru 2011 ich evidoval 58-tisíc. Tržby poskytovateľa mobilných služieb, fungujúceho v sieti O2, vlani narástli o 78,5 percenta, na viac ako tri milióny eur. Firma o tom informovala v tlačovej správe.

„Rast tržieb a najmä zákazníckej bázy svedčí o tom, že zákazníci vedia o našej ponuke, a čoraz viac ich navštevuje aj naše predajné miesta,“ uviedla marketingová manažérka Tesco mobile Alexandra Grič.

Virtuálny operátor v tlačovej správe napísal, že „stovky zákazníkov“ k nemu preniesli svoje telefónne číslo a rovnako kvantifikoval aj záujem o dátový balíček od jeho uvedenia koncom novembra. Spresnil tiež, že priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosahuje 6,70 €.

Foto na titulke - TREND/Maňo Štrauch