Virtuálny mobilný operátor Tesco Mobile (funguje v sieti O2) spúšťa službu s názvom V bezpečí. Jej podstatou je možnosť dobíjania kreditu na predplatenej karte z paušálu tri100. Operátor o novinke informoval v tlačovej správe.
Službu si môže bezplatne aktivovať každý zákazník s Tesco mobile paušálom tri100 (na predajnom mieste, cez zákaznícku linku alebo esemeskou). Používateľ paušálu si určí, koľko SIM kariet na dobíjanie kreditu chce na svoj paušál nadviazať. Najviac môže ísť o tri SIM karty. Minimálna suma automatického mesačného dobitia kreditu z paušálu je päť eur.
Dobitý kredit môže zákazník s kartou na dobíjanie kreditu využívať na hovory, SMS a všetky ostatné služby, pričom používateľovi paušálu, na ktorého je číslo nadviazané, volá zadarmo a neobmedzene, aj po minutí kreditu. Po skončení fakturačného obdobia príde paušálovému zákazníkovi faktúra, na ktorej bude vyúčtovaný aj dobitý kredit. Služba sa automaticky opakuje ďalší mesiac.
„Každý člen rodiny je spokojnejší, keď má jeho blízky možnosť zatelefonovať mu vždy, keď je na to dôvod alebo príležitosť. Aktuálne sa to týka napríklad obdobia prázdnin, keď majú deti viac voľnosti a viac času trávia bez dozoru či už v tábore, na kúpaliskách alebo len tak vonku s kamarátmi,“ uvádza k novej službe marketingová manažérka Tesco Mobile Alexandra Grič.
Služba V bezpečí je podľa tlačovej správy Tesco Mobile alternatívou nielen pre rodičov a ich deti, ale aj pre ďalšie kombinácie rodinných či partnerských vzťahov. Napríklad pracujúci partner môže na svoj paušál nadviazať kartu partnerky, ktorá je ešte študentka a nechce sa zatiaľ paušálom viazať alebo je na materskej dovolenke s obmedzeným zdrojom príjmov.
Foto na titulke - TREND/Maňo Štrauch