Virtuálny operátor Tesco mobile, pôsobiaci v sieti spoločnosti Telefónica (O2), pozitívne hodnotí cenovú politiku, ktorú zaviedol v júni. „Aj vďaka tejto ponuke máme už desaťtisíce klientov,“ tvrdí riaditeľ Tesco mobilu Roman Sabo. Presný počet zákazníkov či výšku tržieb z mobilných služieb však firma nezverejnila.

Od redizajnu cenníka, ktorý operátor nazval cenová revolúcia (jej najvýraznejšou črtou je minútová sadzba jeden eurocent pri volaniach na iné čísla Tesco mobilu), sa podľa tlačovej správy výrazne zvýšil prílev nových klientov. Počet aktivácií v porovnaní s priemerom za prvých päť mesiacov tohto roka šiel hore o 192 percent. Celková aktívna báza zákazníkov stúpla o tretinu, hlasová prevádzka o 67 percent.

Tesco mobile, ktorý sa profiluje ako rodinný operátor, podľa tlačovej správy eviduje druhú najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi slovenských mobilných providerov. Najspokojnejší boli respondenti s cenami vo všeobecnosti. Zákazníci oceňujú tiež ceny SMS a MMS správ.

Foto na titulke – TREND/Maňo Štrauch